Kapcsolat

Küldj nekünk levelet

    Gyakran feltett kérdések

    Itt a legtöbb kérdésedre választ találsz:

    Milyen szállítási lehetőségek vannak?

    1. Házhotszállítás GLS futárszolgálattal

    2. GLS csomagponti átvétel

    Érvényes szállítási díjak:

    GLS HázhozszállításSzállítási idő: 2-3 munkanap 590 Ft
    GLS Expressz SzállításSzállítási idő: 1-3 munkanap 790 Ft
    GLS csomagpontSzállítási idő: 2-3 munkanap 790 Ft

    Szállítási díj 9990 Ft rendelési érték felett:

    HázhozszállításSzállítási idő: 2-3 munkanap  0 Ft
    Milyen fizetési lehetőségek vannak?

    1. – Bankkártyás fizetés:

    Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, biztonságos portálon keresztül.
    MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

    2. – Utánvét

    A rendelt termékek ellenértékét, kifizetheti a csomag készhezvételekor, közvetlenül a futárnak!

    Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

    Ha megrendelését 12:00 előtt adja le:

    A csomagját még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, ami a választott szállítási módtól függően 1 vagy 2 munkanap alatt ér célba.
    (Ha a csomagját szeretné a megrendelést követő munkanapon kézhez kapni, abban esetben a terméket legkésőbb 12:00-ig meg kell megrendelni, expressz szállítási móddal.)

    Ha megrendelését 12:00 után adja le:

    A csomagját a következő munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak, ami a ezután a választott szállítási módtól függően 1 vagy 2 munkanap alatt ér célba.

    Biztonságban vannak a megadott adataim?

    Természetesen igen! A megadott adataid harmadik félnek soha nem adjuk át, továbbá az egész oldal SSL titkosítás alatt áll.

    Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-105865/2016

    Mi történik a rendelésem után?

    1. Először küldünk egy automata visszaigazoló emailt, a rendelés adataival és a szállítási címmel, majd megkezdjük a rendelés feldolgozását.

    2. A rendelés feldolgozása általában a leadás munkanapján megörténik és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Erről email-ben értesítünk.

    3. A csomagot az ezt követőmunkanapon szállítja ki a futár a megadott címre

    Milyen számlát kapok a rendelésemről?

    A rendelés teljes összegéről 27% Áfa tartalmú számla kerül kiállításra, amit a csomagban találsz majd a megrendelt termékek mellett.

    Visszacserélhetem a terméket ha nem tetszik?

    Igen. Törvényileg 2 hét áll rendelkezésedre, hogy eldöntsd tetszik-e a termék, azonban visszacserélés esetén a terméknek használattól mentesnek, azaz hibátlan állapotban kell lennie, az eredeti csomagolásában.

    Tehát a rendelt tokot kiveheted a csomagolásból, felpróbálhatod a telefonodra. Ha a tok nem tetszik, kérünk arra, hogy ne használd! Tedd vissza a csomagolásába és írj nekünk a kapcsolat menüpont alatt!