Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve: magyar.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Üzemeltetői adatok
Cégnév: Miniframe.hu Kft.
Szolgáltató székhelye (postafiók) :        Budapest 1023 Kolozsvári Tamás utca 7.
Cégjegyzékszám: 01-09-911498
Email cím: phonebox(k-u-k-a-c)phonebox(p-o-n-t)hu
Adószám: 14605062-2-41
Bankszámlaszám: MKB Bank - 10300002-10452170-49020014
Adatkezelés nyilvántatási számunk: NAIH-105865/2016

A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft. 
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304. 
A tárhely-szolgáltató e-mail címe:  info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala:  www.shoprenter.hu

A www.phonebox.hu webáruház által forgalmazott termékek köre:

mobiltelefon tokok
mobiltelefon tartozékok
mobiltelefon alkatrészek

Árak
Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

Eljárás hibás ár esetén:
Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A termékek adatlapján megjelenő képek eltérhetnek a valóságostól, céljuk az illusztráció. A Minifram.hu Kft. nem vállal felelősséget a termékismertetők, képek és egyéb, a termékkel kapcsolatos információk tartalmáért illetve annak változásaiért, ha ezek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történtek, különös, de nem kizárólagos tekintettel az előzetes bejelentés nélküli változtatásokra.


A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvétellel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.


Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása Postai küldeménnyel történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
- Szállítási módok: Postai küldemény, PickPackPont személyes átvétel Házhozszállítás
- Kiszállítási idő: Postai küldemény esetében a megrendelés feldolgozásától számítva 2 munkanap, PickPackPont esetében 3 munkanap, Házhozszállítás esetében pedig szintén 2 munkanap.

Szállítási díjak:

Személyes átvétel:                            0Ft

Házhozszállítás:                                690Ft

GLS csomagpont:                             990Ft


A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és sértetlen csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási/Felmondási jog

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza.  A rendelet értelmében a Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e  szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő  attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (A nyilatkozat letölthető innen.), köteles eljuttatni elektronikus úton, még a termék visszaküldése előtt az alábbi email címre. 

phonebox(k-u-k-a-c)phonebox(p-o-n-t)hu

vagy erre a célra az alábbi  weboldalon található forma is használható:

Kapcsolat

Az elállási jogot érvényesnek tekintjük amennyiben a fenti formában történő kapcsolatfelvételt a vásárló 14 napon belül megkezdte.

A termék Szolgáltató/Üzlethelység (e-mailben egyeztetett) címére történő visszaküldésének közvetlen költsége a Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a  fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, okvetlen hívja fel Vevőszolgálatunkat és feltétlenül jelezze ezt email-ben is!

Ha a termék vagy a csomagolás kibontása után észlel bármilyen eltérést a normál állapottól vagy a termék hiányosságát véli felfedezni, kérjük feltétlenül írja ezt meg nekünk, fotóval mellékelve a "Kapcsolat" menüpont alatt található email címre, vagy a phonebox(k-u-k-a-c)phonebox(p-o-n-t)hu email címre, a termék átvételétől számított 2 munkanapon belül. Ellenkező esetben később nem tud erre hivatkozva élni szavatossági igényével.

 

Cseregarancia:

A vásárlástól számított 14 napon belül termékeinkre cseregaranciát biztosítunk. A termékeket csak eredeti és sértetlen csomagolásban, sérülésmentes állapotban, minden tartozékával együtt, az eredeti számla visszaküldése mellett cserélünk vissza. Használt, mosott, karcos, hiányos terméket semmilyen körülmények között nem veszünk vissza. A visszaküldés kizárólag postai, vagy futár úton történhet, mely visszaküldés díja mindig a Vevőt terheli. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni! A csomagot, kérjük, értékbiztosítással együtt adják fel, mert a szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállalunk. A termék sérüléséből adódó költségei a Vevőt terhelik. 

Amennyiben a terméken a kipróbálást meghaladó használati nyomok mutatkoznak, karcok, szakadások, elszíneződések, és ez nem lett jelezve a visszaküldés előtt, abban az esetben a vásárló nem élhet az cseregarancia jogával és a termék visszaküldésre kerül a feladó (vásárló) címére. A Szolgáltató által visszaküldött csomag átvétel hiányában, a visszaérkezéskor kidobásra kerül. A kiállított számlát, törvényi előírásoknak megfelelő időtartamig őrizzük, melyet a vevő előzetes egyeztetés után átvehet.

 

Szerződéstől való elállás:

Ha Ön eláll a szerződéstől, akkor köteles a terméket haladéktalanul, és teljes megrendelését hiánytalanul legkésőbb a megrendelés készhezvételétől számított 14napon belül visszaküldeni. A termékeket csak eredeti és sértetlen csomagolásban, sérülésmentes állapotban, minden tartozékával együtt, az eredeti számla visszaküldése mellett cserélünk vissza.  A  visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a rendelt terméket hiánytalanul, a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaküldésének teljes költsége Önt terheli. Ön kizárólag a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Amennyiben a terméken a kipróbálást meghaladó használati nyomok mutatkoznak, karcok, szakadások, elszíneződések, és ez nem lett jelezve a visszaküldés előtt, abban az esetben a vásárló nem élhet a szerződéstől való elállás jogával és a termék visszaküldésre kerül a feladó (vásárló) címére. A Szolgáltató által visszaküldött csomag átvétel hiányában, a visszaérkezéskor kidobásra kerül. A kiállított számlát, törvényi előírásoknak megfelelő időtartamig őrizzük, melyet a vevő előzetes egyeztetés után átvehet.

Ha Ön eláll a  szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az  Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az  Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a  fuvarozási költséget is (kivéve azokat a  többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az  általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés minden esetben banki átutalással történik. A banki visszafizetési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.  A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket hiánytalanul, a vásárlást igazoló számla eredeti példányával együtt. A visszatartás jogát, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza.
 

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

A 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet 29. §-a értelmében az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az  átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az  átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
     

Kellékszavatosság és a termékszavatosság

1. Kellékszavatosság

- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Miniframe.hu Kft hibás teljesítése esetén a  vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a  Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az  ezek közül az  Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a  vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a  kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a  vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a  szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az  áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Kérdések és válaszok:

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a  hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a  hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a  figyelmét, hogy a  szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a  terméket, illetve a  szolgáltatást a  Miniframe.hu Kft vállalkozás nyújtotta. A  teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az  1.  pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az  nem felel meg a  forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a  termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az  ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a  kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a  gyártóval szemben érvényesítheti.
 

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.


Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.